Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


Anje Rapat


Anje Rapat



Harga : RM 40/ Sebotol
HARGA  -  RM37


Anje Rapat direka khusus untuk isteri yang ingin mengetatkan dan merapatkan faraj. Ini adalah satu-satunya fungsi produk Anje Rapat. Kini anda sebagai isteri tidak lagi malu bila bersama suami kerana suami anda pasti akan kagum dengan “grip” bawah anda.
Kesannya dapat dirasai segera. Tidak perlu diamalkan berminggu-minggu untuk kesannya. Anje Rapat dipakai hanya bila anda memerlukannya. Dipakai 3-4 jam sebelum bersama suami.
Malam tadi suami tewas dipangkuan sy. Suami memuji kerana kemutan sy sedangkan sy tidak mengemut. Terima kaseh anje rapat.
Anje Rapat membantu mengetatkan faraj dan membuang air faraj yang berlebihan. Hasilnya faraj mampu grip lebih kuat dan memberikan nikmat kepada suami anda.

Kandungan Herba Anje Rapat

Manjakani
Kandungan semulajadi yang menambahkan ketegangan otot pada bahagian bawah vagina, membolehkan genggaman yang lebih kuat bagi kenikmatan intimasi yang lebih untuk kedua-dua pasangan.
Ada bukti menunjukkan manjakani boleh membantu memulihkan tisu-tisu mukosal, mengurangkan masalah yang berkaitan dengan penipisan tepian vagina. Disebabkan keupayaan anti-radangnya, manjakani membantu dalam menyembuhkan tisu-tisu luaran yang telah rosak selepas melahirkan anak. Secara luaran ia boleh digunakan untuk mengurangkan kesan lebam dan luka-luka kecil. Ujian klinikal menunjukkan manjakani boleh merangsang tindakbalas seksual dan keintiman.
Kajian juga menunjukkan ekstrak manjakani mempunyai kandungan antiseptik semulajadi yang amat berkesan untuk menghapuskan bakteria, yis dan jangkitan kulat punca utama rasa gatal-gatal dan bau yang tidak menyenangkan di bahagian sulit. Tambahan dengan itu, bahan kandungannya juga membantu mengurangkan lelehan yang berlebihan, yang juga merupakan satu lagi punca bau yang tidak menyenangkan.
Manjakani juga mengekalkan warna asal bahagian sulit. Ekstraknya mengandungi bahan antioksida unik yang amat berkesan dalam mengurangkan penghasilan melanin dan mengelakkan pewarnaan. (Jangkitan bakteria atau kulat yang kerap dan penggunaan sabun boleh mengakibatkan kulit halus menjadi gelap).

Buah Pinang
Buah pinang biasanya digunakan untuk memakan sireh. Secara tradisionalnya, buah pinang digunakan untuk mengubati penyakit cacing, luka dan rabun mata. Air rebusan buah pinang digunakan untuk mengecutkan rahim wanita selepas bersalin.

Kayu Rapat
Kayu rapat merupakan herba yang amat terkenal di Indonesia. Digunakan sejak turun temurun disana sebagai herba untuk merapatkan dan mengetatkan kembali. faraj wanita yang baru melahirkan anak.

Cara Penggunaan Anje Rapat

Masukkan 2 biji pil Anje Rapat kedalam faraj 3 jam sebelum bersama. Kesan anje rapat mampu bertahan sehingga 48 jam. Jika anda ingin bersama suami pada malam tersebut, saya sarankan anda masukkan 2 biji Anje Rapat selepas mandi petang atau selepas balik dari pejabat kira-kira pukul 6 petang. Selepas pukul 10 malam anda boleh bersama suami.

Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.