Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


SSQ1 & 2




Bentuk Payudara anda kurang memuaskan?
pasangan anda menjadi kurang bergairah melihatnya?
sekarang tidak lagi! dan bersiaplah membuat para pria & wanita sekitar anda takjub terkesima dengan penampilan anda yang baru!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HOT SELLING!!!



Harga : RM 150

(harga sebenar RM170)

NEW TESTIMONI~!!!!


SS-Q 1 & 2 - Breast Enhancement Therapy berwajah baruTESTIMONI TERBARU KEDAI WANITA! (klik gambar utk besarkan)




Harga : RM 150
(harga sebenar RM170)

SS-Q 1 & 2 - Breast Enhancement Therapy berwajah baru
Semenjak diperkenalkan di "online", SS-Q 1 & 2 pakej set Homeopathic Breast Enhancement Therapy telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan, SS-Q 1 & 2 merupakan remedi yang pertama di dunia menggunakan kaedah homeopati, bahan-bahan Homeobotanical yang amat selamat tetapi memberi kesan yang amat positif kepada wanita-wanita yang ingin kelihatan anggun dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. SS-Q 1 & 2, walaupun 100% dari bahan Homeobotanical, ia mampu memberi kesan pantas, ada yang melaporkan SS-Q 1 & 2 mengambil masa hanya 2 minggu untuk merasa perubahan.
Apa yang membanggakan kami adalah sokongan anda semua kepada produk ini yang amat memberangsangkan. TERIMA KASIH !!.

Kini SS-Q 1 & 2 berwajah baru dengan kemasan kotak yang menarik dan set ini dipakejkan bersama-sama krim urutan payudara (cara urutan disediakan), SS-Q 1 & 2 Massage Cream bersama-sama pakej ini DIBERI PERCUMA!! (Krim ini berharga RM99 jika dibeli secara berasingan)

Krim ini amat selamat untuk kulit, ia dihasilkan dengan bahan-bahan yang hampir sama dengan SS-Q 1 & 2 yang diambil secara oral (titis). Menggunakan ekstrak Saw Palmetto, Wild Yam, Avocado, Witch Hazel, Pueraria Mirifica dan ekstrak minyak Jojoba, didalam botol 15 gram.

Pengumuman : Set SSQ kini dalam 1 botol sahaja. SSQ1 dan SSQ2 digabungkan dalam 1 botol dengan jangkaan penggunaan 45-50 hari.

Pelancaran produk SSQ1 dan SSQ2 breast enlargement menggunakan teknologi homeopahty. Bebas kesan sampingan. Mengandungi bunga winter lover, osnosmodium.false gromwel dan pelbagai persediaan homeopathy.
SSQ1 dan SSQ2 dapat memadat dan menegangkan payudara yang kendur.Ia juga dapat membesarkan payudara yang kecil. Kadar keberkesanan yang tinggi.

Aturan makanSSQ digunakan sebanyak 5 titis dicampurkand alam air suam atau susu 3 kali sehari.Banyakkan minum atau makan kalsium tinggi untuk kesan yang lebih cepat

Dibawah ini ada beberapa testimonial daripada beberapa orang yang telah mencuba.

1. Hamimah - Dungun
Saya punya payudara mula mengeras,tegang setelah 12 hari menggunakan SSQ1 dan SSQ2. Memang rasa teruja. Saya akan teruskan dan sekarang ni 34B cup penuh.

2. Nurhanisa - PuchongSetelah mengamalkan SSQ1 dan SSQ2 selamat 3 minggu payudara rasa tegang,padat dan mengeras. Pakaian dalam saya terpaksa ditukar kerana dah ketat. Sungguh hebat.

3. Anita - USJSaya dapat rasakan perbezaan pada pauydara setelah mengambil SSQ1 dan SS2 ini. Terasa berisi di bahagian payudara dan mula membesar.
Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.