Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


TONGKAT AJIMAT MADURA


TONGKAT AJIMAT MADURA

ADA 2 WARNA - PUTIH & HITAM
Kini Hanya RM35.00 ! (Original)
Baca Testimoni dari pelanggan http://www.kedaidewasa.com/
mula2 sy pakai saya tak bersama suami lepas tuh...kira saya cuba dulu kali pertama...saya insert pada faraj yg dah dibersihkan...dan biar selama 2 minit (ada web blogspot yg saya tgk dia suh 10 minit at least...tp bila saya refer indon nyer web dia kata jgn lebih 2 minit...so sy folo yg indon tu punya), dari situ saya dah rasa ketat dan kayu tuh macam serap dan sempitkan liang faraj...lepas 2 minit saya cabut perlahan2 dan kat sini saya dah mula rasa perit sbb liang dah sempit...bila keluarkan sy nampak ujung tuh ada sedikit keputihan...rasa perit dan ketat sungguh ketara...dan mlm tuh saya repeat lagi utk tujuan bersama suami about 2 hours before the intercourse...perit dan ketat sgt2 macam malam pertama...suami sy pon pelik...maaf sensor sikit...masa enjut best sbb grip dia kuat dan ketat dan rasa clitoris saya berdenyut dan senang klimaks...dan yg paling best lepas terpancut dalam rasa berdenyut2 dan kemut dgn sendirinya...seroiusly saya tak pernah rasa camni punya best plus perit...kesat ...melainkan masa mlm pertama dan awal2 kawin dulu jer..sbb masa tuh saya masih dara dan takde lahirkan anak lagi...saya sekarang adalah ibu kpd 2 org anak... selalunya kalau sex intercourse rasa hambar dan takde apa2...thanks TAM...saya akan rekemen pada kawan2...kalau abg cik nak buat testimoni ker pd komen saya nih please hide my identity yer..kalau nak buat testimoni la...tgh bulan ni saya balik dan saya akan contact abang cik ...
TONGKAT AJIMAT MADURA ASLI
Jamu Madura Asli Khas Untuk Wanita
Jamu ''TONGKAT AJIMAT MADURA'' (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia.
Jamu ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.
*Ingat!!! Jamu ini dikhaskan bagi wanita(shj) untuk dipakai BUKAN untuk dimakan..
Khasiat utama jamu ini untuk mendatangkan manfaat berikut:
  • Memberi kemesraan yang luar biasa dalam perhubungan suami isteri.
  • Menyembuhkan penyakit darah putih (Piktay) serta menghilangkan bau busuk dalam rahim yang sangat menjijikkan bagi sang suami.
  • Melenyapkan rasa gatal-gatal dalam rahim sehingga menyebabkan wanita merasa tidak selesa dan tenteram.
  • Mengeringkan rahim dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan di antara sepasang kelamin.

Cara memakainya:

Ambil jamu ini seluruhnya, masukkan dengan perlahan-lahan ke dalam kemaluan (rahim), tinggalkan selama 1 atau 2 minit. Kemudian cabut dan cuci dengan bersih jamu ini dan disimpan untuk digunakan di lain masa. Untuk menggunakan bagi manfaat no. 4, Pakai jamu ini kira-kira 30minit atau 1 jam sebelum bersetubuh...

dan lihatlahh...hasilnyaa...Amat Menakjubkan!!!! Sekali beli.....lama boleh digunakan!!!!!! Cubalah...dan percayalahhh!!!!!

Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.