Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


Minyak Mariam


RM40 sebotol
harga sebenar rm45

Minyak sapuan khusus yang diamalkan oleh sebahagian wanita di zaman dahulu untuk mengekalkan kecantikan payudara agar kekal cantik, awet muda, tegang dan sihat.

Gabungan 100% dari bahan asli seperti eksrak minyak dara, serai, kecur, kunyit dara dan pelbagai campuran eksrak minyak yang disaring dari herba dan akar kayu terpilih; diproses secara berperingkat-peringkat disertai dengan doa-doa khusus untuk kecantikan payudara wanita.

Sangat sesuai untuk diamalkan oleh wanita pelbagai peringkat usia, wanita mengandung dan menyusu badan.

      • mengekalkan keanjalan payudara agar montok & kental
      • menegangkan, memantapkan & membentuk payudara
      • membesarkan payudara yang terbantut pembesarannya
      • membaikpulih saraf dan urat di sekitar payudara
      • mengekalkan kedudukan payudara ke tempat asalnya
      • melancarkan perjalanan darah di sekitar payudara
      • melancarkan pengeluaran susu badan bagi ibu menyusukan
      • menjaga kesihatan payudara sewaktu mengandung & melahirkan
      • mengawet-mudakan bahagian payudara
      • membaikpulih tisu-tisu kulit di bahagian payudara
      • mencerahkan 'nipple' dan sekitar payudara
      • mengeluarkan 'nipple' yang tenggelam, ect.

Waktu penggunaan :

1 x selepas mandi pagi (sebaiknya sebelum matahari terbit) & 1 x selepas mandi malam / sebelum tidur.

Cara penggunaan :
1. Picit botol 1-2 x ke hujung jari, dibacakan Selawat Nabi 3 x dan dihembus ke minyak di jari dan
mulakan urutan mengelilingi di bahagian puting (nipple) terlebih dahulu. Ini bertujuan untuk merangsang
saraf-saraf dibahagian tersebut.
2. Kemudian picit botol 1-2 x lagi ke tapak tangan. Buat pemanasan tangan seketika untuk memanaskan
sedikit minyak sambil berselawat ke atas Nabi sebanyak 3x dan dihembus ke tapak tangan. Urutan
dimulakan dari bahagian bawah payudara dengan teknik ampuan menolak hingga ke bahagian
dada / bahagian collarbone. Lakukan 5-10x ampuan sebegini.
3. Lakukan urutan mengelilingi payudara seperti berikut:
a. payudara sebelah kanan urut mengelilingi payudara mengikut arah pusingan jam
b. payudara sebelah kiri urut mengelilingi payudara melawan arah pusingan jam
c. bagi mereka yang ingin mengurangkan size payudara sila buat arah berlawanan.
4. Lakukan urutan di step nombor 2 dan pastikan pemakaian baju dalam yang sesuai

Pantang Larang :

a. JANGAN DILANGKAH
b. Dilarang guna sewaktu haid
c. Dilarang guna sewaktu masih dalam hadas besar (dalam keadaan berjunub)

Nota Tambahan:

Bagi wanita yang mengalami masalah payudara terlalu kecil dan tidak bersesuaian dengan tubuh badan, sangat digalakkan mengamalkan kombinasi Minyak Mariam & Sabun Herba.

Bagi ibu yang menyusukan bayi, lap puting payudara (nipple) sebelum penyusuan dan oleh kerana ianya 100%
dari eksrak minyak herba & akar kayu asli, InsyaAllah ianya tidak mendatangkan kemudaratan sekiranya termakan.

Testimoni Pengguna

myk mariam nie mmg best....asalkan rajin mengamalkannya...gerenti mujarab. memula pakai, breast rasa sakit...berdenyut2 setelah pakai dlm 4 hari. tp sy abaikan semua itu sbb nak tengok hasilnya...pas tu, hilang berdenyut2...bsy pakai subuh, tghari lps mandi & mlm...tghari letak kat puting jer..reast pulak yg tunjukkan kesan...bby nyusu badan pun kalah...sebab air susu terlalu byk..breast pun sentiasa nampak penuh sj...tambah lagik kl pakai bra yg seswai...mmg nampak seksi gitu...hby tengok pun terliur...sekarang nih nipple pun dh nampak pinkish...dulu gelap jer kaler die...especially kl baru lepas bersalin. tp skrg dah tercapai impian nak memiliki nipple yg seksi & pink gitu...kl psl puting, sy tak de masalah sbb puting sy ok jer....tak tenggelam mcm sesetengah org. tp kl nk pakai bra, sy terpaksa pakai bra yg ada padded...kl tak, mmg nampak puting timbul...sy pernah try letak kat muka, mmg rasa lain jer..rasa mcm die tarik muka sy.. mungkin die tgh nak tegangkan muke kot...rasa2 nya itu saja testimoni dari saya....

- nana -
'credit to seri-karindangan'

Salam kak..
nak kongsi pengalaman ni...lepas pakai set sabun herba n Minyak Mariam (MM) saya tak nampak perubahan awal..cume saya sedar dalam 4 minggu lepas gunakan, kulit di sekitar PD menjadi lembut n cerah..nipple pon cerah...PD semakin hampir memnuhi cup seawal 4 minggu pertama...sambil saya urutkan PD, saya sapukan juga lebihan sabun ke bawah lengan..Ia juga berkesan memutihkan kawasan bawah lengan...MM juga saya sapukan d wajah...kulit wajah saya tak nampak perubahan yg drastik..cuma bibir menjadi kemerahan (more on pink) selepas kerap menyapukan MM pada bibir..sekarang sedang period.., so hold dulu..tak sabar nak sapu n tgk hasilnya lepas ni pulak...

-sara-
'credit to seri-karindangan'

Testimoni 1:

Saya seorang ibu yang ada kerjaya dan dah ada 2 orang cahayamata. Badan saya agak berisi juga tapi payudara saya agak kecut dan sedikit jatuh. Biasalah kalau sudah beranak ni macam-macam dah tak berapa nak jaga. Apa lagi suami pula selalu komen itu dan ini. Dah banyak juga produk yang berada dippasaran ni saya dah cuba, tapi tidak mendatangkan hasil atau tidak memuaskan. Asal ada sahaja produk baru saya akan cuba. Akhirnya saya mendapat tahu tentang Minyak Mariam dari laman web. Setelah berpuas hati dengan keterangan yang diberikan saya terus membuat pesanan. Kesan yang saya alami setelah dalam 2 minggu menggunakan Minyak Mariam ini,..cup bra saya telah terasa hampir penuh..dulu banyak ruang kosong. Bila pakai baju tu agak kurang menarik di bahagian dada tu. Sekarang dah terasa best sangat...dan apa lagi suami saya seronoklah dan suka "xxxxx" kat situ...Memang berkesan Minyak Mariam ini pada saya dan akan order lagi nanti...Oh ya!...saya belum cuba kat punggung dan pipi lagi...yang tu masih ok lagi..hehehe...Mungkin botol yang berikutnya kut...

- moon -
'credit to karindangan'

Testimoni 2 :

Saya baru pakai minyak Mariam dan sabun herba dengan makan Jamu Seri Badan. Payudara saya ini memamg kecik yang amat.. macam budak sekolah darjah 5. Kekadang malu juga..Tapi bila dah pakai sabun herba dan minyak mariam tu ..fuhhh... macam tak percaya.. sehari dua tu dah terasa kelainnya.... takleh sakit.. tapi rasa dia membesar.. kemudian dalam seminggu baru saya rasa sakit berdenyut... nak ramas sakit sgt.. tapi saya suka dengan perkembangan tersebut, payudara saya dah membesar dlm 2 inci... dulu leper jer.. skrg..wow....kemudian saya letak minyak mariam kat tu kat punggung saya.. ermm saya rasa punggung sy makin kentall.... Bila makan Jamu Seri Badan tu pun saya badan saya rasa sihat dan aktiff.. kalau tak melemau jer... saya baru pakai minyak MM, sabun herba dan JSB dlm 2 minggu tapi dah nampak perubahannya. Dulu payudara saya susah nak nampak lurah dendamm... skrg dah boleh nampakkk... jgn marah.. hehhe...
- ina -

Cik Ina turut memberi gambar setelah beliau menggunakan Set MM. Pihak kami mengucapkan terima kasih.
'credit to karindangan'

Testimoni 3:

Review hari ke-4

da start pakai MM dan sabun herba....hari ni masuk hari ke 4

hari2 dok belai dan urut...rasa nyut2 tu x der la pulak belom rasa lagi...

tapi breast ada rasa cam berat sikit dan x lembik sgt hmm..kena tunggu lagi la nampak nyer.... minggu depan aku update lagi..tgk perubahan lepas dua minggu guna.

Review hari ke-7

salam semua..nak update perkembangan nih...chewahhh....

ni dah masuk 7 hari pakai MM and Sabun herba....

breast dah rasa cam makin berat... cam ne nak explain yek...hmm..cam pejal la dari biasa...nak kata tegang tu x der la tegang lagi...tp berisik la...kat puting tu mungkin sebab kesan sabun ke minyak ke x tau ler...cam nak mengulapas sikit2 ...mmg cam tu ke kak hemo??? tp nmpkle puting tu dah bertambah ceria...klu x sebelum ni malap jek...
'credit to hemorion'

hari nie punye review: Tarikh mula penggunaan: 19 November.

meow pakai start ari isnin. takde sampai seminggu. ade hari skip tak buat langsung.
ada hari buat sekali aje. ade hari mmg buat 2 kali. Sib baik opis ade surau. Bogel separuh jap kat dlm tuh

pagi nie meow pegi keje pakai bra lama. Bukan saiz yg baru beli arituh. Dulu lepas beranak, meow punye breast kalau pakai bra tu mesti kat bahagian tepi ade extra daging terjojol. ayooo malunyer...tapi lantak la belasah aje. korang bukan kenal sape aku pun Kira die punye masukan payudara tu nice ajelah. Ikut ukuran dulu2 masa meow beli bra tu. Itu ajelah yg meow perasan. Yg lain masih perlu dibaiki lagik.

Kira berbaloi jugak la lenguh2 tangan semua nieh.
'credit to hemorion'

Testimoni 4:

Assalamualaikum Kak Hemo,

Review!!!

Saya nak report kat akak nih!

Saya dpt MM sebelah tengahari, waktu malam terus sapu-sapuan. Frust! No denyut-denyut macam Kak Hemo cakap pun?

Hari ke-2 yang diwaktu pagi pun sama, saya frust sangat! Sebelah malam waktu nak tidur breast dah mula berdenyut-denyut. Tak keraplah, tapi memang boleh rasa.

Hari ke-3 denyut-denyut dah gone, frust again tapi this time rasa panas kat area breast pulak. Takutnya kalau breast mengecut!!!

Hari ke-4 saya perasan area breast lebih cerah dari biasa tapi taknak pandang sangat takut perasan sendiri. Then saya dah tak nak perhatikan apa-apa, takut frust lagi. Saya teruskan penggunaan setiap hari seperti yang Kak Hemo ajar, tapi dah mula nak frust dah. Dalam hati terdetik MM tidak berkesan ke atas saya.

After a few days kemudian walaupun tak ada rasa sebarang reaction berdenyut-denyut, saya noticed keadaan payudara saya 'lain' sedikit - bentuk payudara lebih kemas, paling ketara sekali ialah nipple saya yang menurun sedikit sudah berada di tempat asalnya. Ukuran payudara saya sebelum penggunaan:

(07/11/07)

kanan : 12cm
kiri : 13 ½ cm
jarak antara payudara : 12cm

sekarang (14/11/07)

kanan : 11cm
kiri : 12 cm
jarak antara payudara 11 ½ cm
'credit to hemorion'

hari nie punye review: Tarikh mula penggunaan: 19 November.

meow pakai start ari isnin. takde sampai seminggu. ade hari skip tak buat langsung.
ada hari buat sekali aje. ade hari mmg buat 2 kali. Sib baik opis ade surau. Bogel separuh jap kat dlm tuh

pagi nie meow pegi keje pakai bra lama. Bukan saiz yg baru beli arituh. Dulu lepas beranak, meow punye breast kalau pakai bra tu mesti kat bahagian tepi ade extra daging terjojol. ayooo malunyer...tapi lantak la belasah aje. korang bukan kenal sape aku pun Kira die punye masukan payudara tu nice ajelah. Ikut ukuran dulu2 masa meow beli bra tu. Itu ajelah yg meow perasan. Yg lain masih perlu dibaiki lagik.

Kira berbaloi jugak la lenguh2 tangan semua nieh.

'credit to hemorion'
Testimoni 5:

Dear Hemorion,

I would like to share with you some of my experience after using the Minyak Mariam on my breast, face and butt.

I found this is the cheapest and effective product and please consider me now as one of your loyal customers. I am a bit sceptical about your claims that this oil can do miracle on the breast, but since it is quite cheap i decided to give a try. After all, it makes no difference if i lost another RM29.00 compared to other expensive brands i have tried. Truthfully, i am one of those who would go for brand, but somehow i am hooked with the claim and your stories in Cari.com recommended by Jessica-you-know-who- so here goes my testimony:

1. The nipple colour slightly lighter than before
2. My husband notices the changes, truthfully i don't see any significant changes
myself at the beginning, but husband did tell me that the breast looked
rounder, firmer and alluring to his eyes.
3. The nipple lifted (i measure the location of each nipples as you suggested) -
another 0.5cm and 1.5cm to lift - my left and right nipple. Have to concentrate
more on the right breast, i guess.
4. For the first time in 39-year of my life i have the strength to put some
traditional oil on my face! The result is unbelievable! I found my face one
tone lighter, pigmentation sligtly reduced, the fine lines obviously decreasing
and i can feel the cheekbone slightly lifted. For RM29.00 traditional oil that
can do these on my skin and body all that i can say is "wow!"
5. Having noticed the changes on my face, i beginning to feel confident to put
some on my butt. Too early to claim significant changes but i do have to admit
that my butt looked smoother, the colour is a little bit lighter and looked more
supple. I can feel that sometimes there is 'tightness' feeling on my butt. I will
update later on this experiment.

Thank you for sharing this special oil...i am sharing this with my other colleagues as well, so do not be surprised if my next order would be in bulk!

'credit to hemorion'


Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.