Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


KAPSUL PEMBESARAN PAYUDARA PUERARIA MIRIFICA

KAPSUL PEMBESARAN PAYUDARA
PUERARIA MIRIFICA



RM150
Kuantiti kapsul : 100 kapsul / botol

Kapsul Pembesaran Payudara Pueraria Mirifica

Pueraria Mirifica ialah sejenis tumbuhan yang tumbuh di kawasan beraltitud tinggi di utara Thailand, di sana tumbuhan ini dikenali sebagai 'White Kwao Krua'.

Pueraria Mirifica mempunyai kesan estrogen yang sangat kuat. Ianya telah digunakan di Asia sejak berkurun lamanya sebagai anti-penuaan. Pueriria Mirifica juga dikenali sebagai agen pembesaran & pemejalan payudara secara semulajadi..

Kompaun Phytoestrogen mempunyai kesan positif dalam merawat osteoporosis, kanser prostat, mengurangkan sindrom menopaus dan mencegah kanser. Phytoestrogen bukan hormon tapi ianya mempunyai khasiat sama seperti estrogen yang diperlukan oleh tubuh manusia untuk pembesaran payudara. Phythoestrogen memaksimakan pengaliran darah dan estrogen melalui tisu-tisu payudara. Payudara akan menjadi lebih besar dan pejal. Pueraria Mirifica meningkatkan pembentukan tisu lemak disekeliling payudara. Ianya juga menyokong kolagen yang memberikan payudara bentuk asli yang pejal dan menarik.

Kesan pembesaran payudara akan kelihatan selepas menggunakan kapsul Pueraria Mirifica selama 2 - 4 minggu bergantung pada pada kuantiti tisu-tisu payudara. Kesan maksimum akan diperolehi selepas penggunaan selama 3 bulan.

Penambahan ukurlilit sebanyak 1-3 inci boleh dicapai jika menggunakan Pueraria Mirifica secara konsisten selama 3 bulan.

Jika seseorang itu berhenti terus dari mengambil Pueraria Mirifica, payudara akan kembali pada bentuk asal mengikut masa. Jika anda ingin mengekalkan saiz dan kepejalan payudara, anda seharusnya mengurangkan dos pengambilan 1 biji sehari ke 2-3 biji seminggu. Untuk kesan yang lebih pantas, anda boleh mengambil kapsul Pueraria Mirifica berserta krim payudara Pueraria Mirifica.

PERHATIAN : Pueraria Mirifica tidak sepatutnya diambil oleh wanita yang berumur di bawah 20 tahun kerana tubuh badan belum berkembang sepenuhnya. Wanita mengandung juga perlu mendapatkan nasihat doctor sebelum mengambilnya. Sila ikut aturan makanan pada label.

Lain-lain khasiat herba Pueraria Mirifica :-

* Anti penuaan
* Menghitamkan rambut beruban dan merangsang pertumbuhan rambut baru
* Menambah tenaga dan bersemangat
* Pengaliran darah yang lebih baik
* Mencegah masalah susah tidur
* Membantu menjadikan kulit anda lebih halus dan menarik

Dos yang disyorkan ialah 1-2mg/kilo sehari. Misalnya berat anda ialah 60kg, dos harian anda ialah 6-120mg/sehari. Setiap kapsul Pueraria Mirifica mengandungi 100mg/kapsul These capsules contain 150 mg Pueraria Mirifica per capsule.

Keterangan Product :-

Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.