Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


Erotica V-Firm


Erotica V-Firm
ADA STOK
RM 65
Erotica V-firm adalah satu formula yang dicipta untuk mengembalikan kegebuan dan keanjalan bahagian sulit wanita secara semulajadi tanpa perlu melakukan pembedahan. Krim ini juga dapat memulihkan tisu-tisu yang berkedut dan bibir luar labia agar ianya kelihatan gebu, montok dan lebih menawan.
Diantara ramuan yang di gunakan adalah collagen, vitamin E, vitamin C dan ekstrak Pegaga. Mengikut kajian, ekstrak Pegaga adalah diantara herba yang dapat mengekalkan kesuburan kulit jika digunakan secara berterusan. Sebagai wanita, tentu mahukan vagina cantik, gebu dan montok tetapi bagaimana untuk mendapatkannya.
Erotica V-firm adalah jawapannya. Apabila bahagian sulit anda gebu dan montok, secara tidak langsung ia akan memberikan kebahagian kepada rumahtanggan anda. Jangan pandang remeh kecantikan “muka bawah” atau “muka kedua” anda kerana kecantikan sebenar wanita adalah berapa cantik bahagian sulitnya.
Penggunaan: Hanya sapukan sedikit Erotica V-firm ke bahagian sulit anda dari bawah ke atas secara sekata dan rasai kesannya. Gunakan dua (2) kali sehari pagi dan malam.
Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.