Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


JAMU Mak Dara

Power Gillerr !!!
  • Meningkatkan Syahwat
  • Merapatkan Faraj Longgar
  • Menambah Kemutannnn
  • Awet Muda
JAMU MAK DARA - KAPSUL
Kini Hanya RM50
JAMU MAK DARA - KOCOK
Kini Hanya RM60
Jamu Mak Dara adalah satu produk herba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semulajadi. Ramuan perubatan herba yang inovatif ini memberikan kebaikan untuk tubuh luar dan dalam malah meningkatan daya system untuk tubuh.
Kami percaya pemakanan tambahan adalah perlu untuk kesihatan dan kenikmatan hidup sempurna yang berkekalan. Jamu Mak Dara bukan lah ubatan bersifat segera, ia direka khas untuk memberi kesan yang terbaik apabila penggunaan berkala seperti yang dicadangkan dan konsisten.
Pengambilan
Amalkan pengambilan 2 kapsul 2 kali sehari sebelum makan di waktu pagi dan juga malam.
Peringatan
Kurangkan pengambilan lauk pauk yang berkuah seperti sup, gulai, bercili dan berlemak Harus cukup rehat atau tidur, elakkan makan malam selepas 7 mlm, elakkan mengambil nasi pada waktu malam dan lebihkan buah2 dan sayuran.
KHASIAT PRODUK JAMU MAK DARA ADALAH UNTUK:
  • Membuang Toksik Di Dalam Badan
  • Menyuburkan Rahim dan Mengatasi Masalah Keputihan
  • Merapatkan Faraj dan Menambah Nafsu Syahwat
  • Memberi Tenaga, Cergas Seawal Pagi
  • Membetulkan Sistem Kitaran Haid dan Menbuang Angin
  • Membakar Lemak dan Menurunkan Berat Badan
  • Mengurangkan Bau Badan
  • Mengurangkan Sakit Pinggang dan Lemah Tubuh Badan
  • Awet Muda

Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah longgar dan kemutan yang tidak sehebat seperti dipersembahkan malam pertama. Ditambah pula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air. Ia pasti sesuatu yang menakutkan, persembahan yang tidak cengkam buat santapan si suami. Silap hari bulan, si suami akan mencari yang lebih muda dan bergetah.


Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.


Menyokong usaha murni itu ialah pengusaha Jamu Mak Dara, Halimah Shuib , 62 tahun, yang turut mengamalkan pemakanan jamu sejak berusia 15 tahun. Beliau mewarisi resepi dan petua jamu yang di perturunkan daripada ibu nya, Mak Dara, yang pernah mencipta nama di Rengit Johor.


Langkah nya yang elegan dan gaya nya yang anggun di lihat sebagai masih mampu merampas gelaran Ratu Kebaya jika ia masih di pertandingkan seperti yang pernah di juarai nya suatu ketika masa dahulu.


Bukan sekadar segak pada fizikalnya, Halimah Shuib masih gagah berbanding wanita-wanita lain yang seusia nya. Halimah yang tidak pernah berhenti daripada rutin "senaman dalaman wanita" kini giat mengusahakan katering. Beliau juga mengadakan bengkel kecantikan luaran dan dalaman selain perusahaan jamunya yang terus mendapat sambutan ramai.


Jamu yang di perbuat daripada bahan-bahan asli seperti tumbuh-tumbuhan, daun-daun, akar kayu, buah-buahan dan bunga-bungaan yang mempunyai khasiat tersendiri itu di percayai dapat merawat kesihatan dan kecantikan tubuh badan.


"Utamakan cara tradisional untuk menjaga kesihatan tubuh, luar dan dalam. Semua aspek perlu di jaga sama ada dari segi pemakanan, senaman dan pantang larang." pesan Halimah yang telah 47 tahun mengamalkan penjagaan kesihatan secara tradisional itu.


Keberkesanan jamu sebenarnya bergantung kepada individu yang mengamalkannya. Jika sekadar mengambul jamu tetapi tidak akur kepada pantang larang atau nasihat yang berkaitan,usaha itu hanya sia-sia.


"Mengambil jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke gerbang perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga. Lelaki juga digalakkan mengamalkannya bagi memantapkan kesihatan tubuh," tambah Halimah ketika di temui di rumahnya.


Halimah menegaskan bahawa penjagaan kesihatan tubuh sebegini bukan sekadar untuk diri sendiri tetapi sebaliknya dapat memelihara hubungan suami isteri agar berkekalan.
Produk jamu Halimah Shuib yang di sediakan berasaskan bahan tradisional itu telah sampai ke Johor, Pahang, Singapura & Brunei. Ia terdiri daripada tiga produk utama :- Jamu Sunti , Jamu Mak Dara dan Jamu Pria.


Jamu Mak Dara di katakan dapat membuat tubuh terasa ringan, menyingkirkan lemak, menghilangkan kegatalan, mengurang kan kesan keputihan, merawat keadaaan yang terlalu kering atau terlalu basah pada alat sulit. Ia juga di katakan boleh mengubati senggugut, membantu masalah sakit sendi atau sakit lutut, sesuai di gunakan untuk waktu berpantangan selepas bersalin dan berupaya merapatkan faraj wanita.


"Mungkin ramai yang tidak menyukai bentuk serbuk kerana mereka akan dapat mengesan rasa pahit atau payau akar kayu. Namun pengambilan jamu ini untuk satu minggu sahaja sudah menampakkan kesan positif. Lagipun, bentuk kapsul mengambil masa yang lebih lama untuk diproses dan kami mahu mengekalkan tradisi lama," terang Halimah yang mempunyai 4 orang anak berusia antara 30 hingga 40 tahun.


Jamu yang mendapat perhatian beberapa artis terkenal sperti Nanu Baharuddin, Aleeza Kassin dan ramai lagi itu akan menunjukkan kesan awal seperti mudah lawas dan dapat membuang angin dari dalam badan.


Jamu Sunti pula di katakan mengkhusus kepada system haid tidak teratur. Selain itu, jamu untuk remaja perempuan itu juga dapat membantu membuang lemak, meringankan badan, menjadikan badan terasa segar dan membuang angin dari dalam badan dan melawaskan.


Jamu Pria yang di rumus khas utuk lelaki pula dapat membuatkan tubuh terasa lebih ringan dan segar di samping dapat membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan.


Melalui amalam jamu itu pengguna lelaki dapat membina kekuatan pinggang terutamanya mereka yang sudah berkahwin dan berupaya membekalkan tenaga sepanjang hari.

Cara Mengamalkan nya:-
Untuk langsingkan badan / kesihatan keseluruhan wanita (2 X sehari )
- 1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
PERINGATAN - Harus cukup rihat dan tidur, elakkan makan malam selepas 7 malam, elakkan mengambil nasi pada waktu malam. Kurangkan pengambilan cili dan makan berlemak dan lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran.
Ketika Dalam Pantang ( 2 X sehari)
1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan.
Bancuhkan jamu dengan air panas dan di minum 1 kali pagi sebelum sarpaan dan 1 kali petang ( 4 petang) sebelum makan malam.
PERINGATAN - kurangkan pengambilan lauk pauk yang berkuah spt sup, gulai, bercili dan berlemak.
Untuk Pesakit Darah Tinggi ( 1 kali sehari)
1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan.
Bancuh kan jamu dgn air panas dan di minum 1 kali pagi sebelum sarapan.
SEKALI SEHARI SAHAJA!!
PERINGATAN : Harus cukup rihat dan tidur. Kurangkan pengambilan cili dan makan berlemak dan lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran.
CARA MENYEDIAKAN NYA:-
Bancuhkan jamu dengan air panas (1/2 cawan) dan di minum 1 kali pagi sebelum sarapan dan 1 kali petang, sebelum makan malam.

Semasa minum jamu sila angkat payudara dahulu, selepas habis minum air suam barulah di turunkan semula.

Pastikan minum air masak sekurang-kurang nya 8 gelas sehari.
Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.