Pages

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!

PRODUK TERBARU KEDAI WANITA!!!
CHARCOAL MASK, CHARCOAL NOSE PACK & PENCUCI MUKA CHARCOAL Klik Pada Gambar Untuk Detail Tentang Produk Yang Best Ni...^____^

SELAMAT DATANG KE KEDAI ONLINE WANITA

disini terdapat pelbagai produk kesihatan dan kecantikan khas untuk wanita yang ingin tampil menawan...

kejutkan suami anda dengan diri anda yang mantap dan sihat..

Sebarang pertanyaan hubungi saya - Zati 012-6138292

UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK, SILA KLIK PADA NAMA PRODUK DISEBELAH >>>>>>>>

-----------------------------------------------

UNTUK PEMBELIAN RM100 KE ATAS FREE POSTAGE~!


Cherry Pink - Nipple Cream

Cherry Pink - Nipple Cream
ADA STOK
RM 59

Seakan-akan ajaib!! Miliki warna yang anda ingini dalam masa beberapa saat hanya dengan menyapu beberapa lapisan nipis. Bunga Sakura Untuk Mengembalikan Warna Merah Jambu Semula Jadi pada bibir dan Puting Susu!! Cara semulajadi yang menyeronokan untuk mencerahkan bibir serta putting susu yang gelap . Dengan ekstrak bunya sakura dan vitamin-vitamin antioksidan (ACE), anda boleh memiliki bibir dan putting susu yang bewarna sihat – merah jambu dengan serta merta!!
Selamat untuk di guna setiap hari.
Warna semula jadi daripada bunga sakura!!
MENGEMBALIKAN BIBIR MERAH JAMBU YANG MENGGODA!!
Mernukarkan bibir pucat kepada warna merah jambu yang cantik berseri dengan serta merta.Mencerahkan kegelapan bibir yang di sebabkan oleh gincu bibir, serta mencegah penggelapan seterusnya.Kelembap an tinggi untung memberikan kelegaan serta merata kepada bibir yang kering , merekah dan mengelupas, lalu menjadikan bibir anda lembut menggoda dalam sekelip mata.Warna merah jambu yang tahan lama berkekalan sepanjang masa. MENCERAHKAN PUTTING SUSU YANG GELAP! Menukarkan putting susu kepada warna merah jambu kemerahan dengan serta merta.Memudarkan kegelapan pada puting susu dengan penggunaan berterusan.
CHERRY BLOSSOM (Bunga Sakura ) Beserta dengan warna yang cantik , bunga sakura juga amat kaya dengan antioksidan untuk bantu mengekalkan kulit yang lebih muda dan membantu mencerahkan kulit gelap pada kawasan halus dengan fungsi pemutihan yang lembut.
Name:
Email Address:
Handphone No:
Product :
Quantity Order :
Pos Laju ke: Semenanjung Msia
Sabah/Sarawak
Lain-lain
Home/Office Address:
Poskod:
Comment/Question :

This contact form was created by Freedback.